Veřejné zakázky

Registr zástupců občanů v hodnotících komisích veřejných zakázek

 

Registr zástupců občanů v hodnotících komisích je ojedinělým nástrojem, kterým m.č. Praha 10 umožňuje občanům Prahy 10 kontrolovat výkon správy majetku m.č. Praha 10  a vlastním přičiněním přispět k transparentnosti procesu zadávání veřejných zakázek.

Před každým hodnocením nabídek je z Registru vylosován člen hodnotící komise a jeho tři náhradníci. Vylosovaný občan je následně kontaktován pracovníky Odboru majetkoprávního ÚMČ Praha 10, zda má o členství v komisi zájem a může se jejího jednání zúčastnit. Pokud se tohoto občana nepodaří zastihnout nebo členství odmítne, je kontaktován náhradník atd.

Zástupce občanů má v hodnotící komisi stejné postavení se všemi právy a povinnostmi jako ostatní členové komise z řad zastupitelů m.č. Praha 10 a úředníků ÚMČ Praha 10. Mandát člena Registru trvá vždy 2 roky. Výběrové řízení na doplnění Registru se koná tradičně na podzim každého roku a řádně přihlášení občané jsou do Registru zařazeni od 1.1. následujícího roku.

 

 

K 31.12.2013 končí mandát 28 členům Registru zástupců občanů. Z tohoto důvodu městská část Praha 10 na základě usnesení Rady m.č. Praha 10 č. 1137 ze dne  16.10.2013

 

vyhlašuje

výběrové řízení na doplnění Registru zástupců občanů v hodnotících komisích veřejných zakázek.

 

Přihlášky jsou k dispozici v Informační kanceláři ÚMČ Praha 10 nebo si je můžete stáhnout na níže uvedeném odkazu.

 

Přihlášky je třeba podat od 22.10.2013 nejpozději do 27.11.2013 do 9.00 hod. v podatelně ÚMČ Praha 10.

 

Podrobnější informace naleznete v podmínkách výběrového řízení.

Soubory ke stažení:

Podmínky výběrového řízení

Přihláška

 

V případě Vašich dotazů ohledně Registru zástupců občanů se můžete obrátit na paní Romanu Fejfarovou, tel. 267093474, e-mail: RomanaF@praha10.cz, z Odboru majetkoprávního.


 

 

Zadávání veřejných zakázek

Městská část Praha 10 postupuje při zadávání veřejných zakázkách dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Povinně uveřejňované informace o veřejných zakázkách jsou umístěny na Profilu zadavatele.

Profil zadavatele ve smyslu § 17 odst. 1) písm. g) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, má městská část Praha 10 zřízen na https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMCPraha10.


 

 

Veřejné zakázky 2010

V roce 2010 m.č. Praha 10 zadala celkem 10 veřejných zakázek nikoliv malého rozsahu. 

Informace o veřejných zakázkách za rok 2010

Veřejné zakázky 2009

V roce 2009 m.č. Praha 10 zadala celkem 6 veřejných zakázek nikoliv malého rozsahu. 

Informace o veřejných zakázkách za rok 2009

  

Vyřiď si hned

Adresář úřadu

Hledat podle organizační složky: Hledat podle příjmení:

 

 
ipv6 ready

 

 
Zavřít

Hodiny pro veřejnost:

Pondělí a středa
8:00 - 12:00 a 13:00 - 17:30

Čtvrtek
8:00 - 12:00
(mimo odbor sociální, stavební, školství a kultury, životního prostředí, dopravy a rozvoje)

Callcentrum:

840 111 213
Provoz 24 hod./denně

Rychlý kontakt:

Vršovická 68, 101 38 Praha 1
Ústředna: 267 093 111

Telefonní seznam zaměstnanců

85% lidí na portále hledá právě toto. A co vy?
Nechcete na portále trávit mládí? Chápeme, klikněte sem!
Fulltextový vyhledávač je ta nejrychlejší cesta k informaci, kterou hledáte.
Co nejčastěji hledáte, my přece víme…
Každý měsíc pro vás pravidelně aktualizujeme to, co nejčastěji hledáte.
Snadnější cesta než procházet menu, nevěříte?
Jsme tu pro vás 24/7/365.
Nemůžete to najít? Nevadí, my to najdeme rádi za vás…
Nehledejte telefon. Napište nám!
Do konce roku 2013 bylo v rámci projektu „Strom za každé narozené dítě“ vysazeno 2 962 stromů. I na to se nás ptáte…
V roce 2013 bylo na projekty „Město na míru“ vynaloženo 331 565,5 Kč. I na to se nás ptáte…
Na úřadě již nikdo není? Nevadí, my jsme tu pro vás 24/7/365.