Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

právník oddělení stížností a svobodného přístupu k informacím Odboru kontroly a komunikace ÚMČ Praha 10

 

 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem

vyhlašuje dne 13. 4. 2016 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

právník oddělení stížností a svobodného přístupu k informacím Odboru kontroly a komunikace ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

právník oddělení stížností a svobodného přístupu k informacím

s místem výkonu práce Praha

v platové třídě 10

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

a)fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,

b)občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský,

c)způsobilost k právním úkonům,

d)bezúhonnost

 

Další požadavky:

požadované vzdělání

vysokoškolské vzdělání v magisterském, popř. bakalářském studijním programu (vhodné i pro absolventa).

požadovaný obor, zaměření

právo, právní vědy

požadované znalosti

znalost práce na PC (MS Office, ASPI, Internet);

velmi dobrá orientace v oblasti veřejné správy, znalost zákona č. 131/2000 Sb., a souvisejících právních předpisů (předchozí praxe v této oblasti vítána);

zkušenosti s vedením správního řízení, popř. správního trestání výhodou;

vyžadovaná znalost a orientace v problematice zák. č. 106/1999 Sb., 101/2000 Sb., 85/1990 Sb.;

další dovednosti, schopnosti

velmi dobré komunikační schopnosti (slovem i písmem), pečlivost, spolehlivost, samostatnost, ochota a schopnost dále se vzdělávat, zodpovědnost a psychická odolnost, schopnost analytického a koncepčního myšlení, schopnost samostatného rozhodování a týmové práce.

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

-jméno a příjmení, titul

-datum a místo narození

-státní příslušnost

-místo trvalého pobytu

-číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)

-datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

-strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností

-výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),

-ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 13. 5. 2016 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa:

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice „ právník oddělení stížností a svobodného přístupu k informacím v OKK ÚMČ Praha 10“

 

 

Kontakt:

Vendulka Nováková -  267 093 454

Personální oddělení

Kancelář tajemníka  ÚMČ PRAHA 10

 

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

 

 

V Praze dne 11. 4. 2016.

                                    

                                                                                                       Ing. Martin Slavík

                                                                                                  tajemník ÚMČ Praha 10

 

 

 

zasláno středa 13. dubna 2016, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat