Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

REFERENT/KA DANĚ v oddělení evidence hospodářské činnosti v Odboru ekonomickém

 

 

 

OZNÁMENÍ  O  VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ
 
Městská část Praha 10

zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem

vyhlašuje dne 22. 3. 2017 výběrové řízení na obsazení pracovní pozice

 

REFERENT/KA DANĚ

v oddělení evidence hospodářské činnosti v Odboru ekonomickém ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

referent/ka daně

s místem výkonu práce Praha,

v platové třídě 10

 

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

a)fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,

b)občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský jazyk,

c)způsobilost k právním úkonům,

d)bezúhonnost

 

Další požadavky:

požadované vzdělání

 

vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

ekonomického směru

požadované znalosti

dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, atd.), 

znalost daňových zákonů, především DPH a dně z příjmů, zkušenosti se zpracováváním daňového přiznání k DPH a kontrolního hlášení, dále se zpracováváním daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob. Za výhodu považujeme praktické zkušenosti z případného působení na finančním úřadě, popř. zkušenosti z práce na úřadě veřejné správy apod., absolvování odborné způsobilosti – je možné složit po nástupu.

další dovednosti, schopnosti

komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v  písemném i mluveném projevu), přesnost, pečlivost, spolehlivost a schopnost pracovat v týmu a jednat s lidmi.

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

-jméno a příjmení, titul

-datum a místo narození

-státní příslušnost

-místo trvalého pobytu

-číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)

-datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

-strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností

-výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),

-ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 10. 4. 2017 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

 

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68,

101 38 Praha 10

 

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice referent/ka daně v oddělení evidence hospodářské činnosti  -  OEK ÚMČ Praha 10.

 

Kontakt:

Vendulka Nováková -  267 093 454

Personální oddělení

Kanceláře tajemníka  ÚMČ PRAHA 10

 

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

  

 

V Praze dne  13. 3. 2017.

 

 

                                                                     

                                                                                                     Ing.  Martin Slavík

                                                                                                tajemník ÚMČ Praha 10

 

 

 

 

 

zasláno středa 22. března 2017, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat