Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

Referent/ka pro správu poplatků z ubytovacích kapacit

Městská část Praha 10 

zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem

vyhlašuje dne  11. 10. 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

REFERENT/KA

 PRO SPRÁVU POPLATKŮ Z UBYTOVACÍCH KAPACIT

v oddělení místních příjmů 

v Odboru ekonomickém ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

referent/ka 

pro správu poplatků z ubytovacích kapacit

s místem výkonu práce Praha,

v platové třídě  9

 

Máte zájem pracovat ve  výborném přátelském kolektivu ochotném vždy poradit při řešení problémového úkolu? Hledáme člověka s ukončeným  středoškolským vzděláním s maturitou, ekonomického směru, s dobrou znalostí problematiky práce na PC v Microsoft Office, základním právním povědomím a organizačními schopnostmi. Pokud máte dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, jste flexibilní a psychicky odolný(á), jste správný(á)  adept(ka) na pozici referent/ka 

pro správu poplatků z ubytovacích kapacit.

Rádi komunikujete s lidmi? Pokud jste byl(a)  alespoň 3 roky v pracovním procesu nebo máte praxi ve veřejné správě, neváhejte a přihlaste se k nám do výběrového řízení na výše uvedenou pracovní pozici. Praxe ve veřejné správě bude považována za výhodu.

Nabízíme Vám slušné jednání, plat v 9-té tarifní platové třídě + osobní ohodnocení dle pracovního výkonu, skvělý pracovní kolektiv, stabilní pracovní prostředí, možnost stravování v jídelně přímo v budově ÚMČ Praha 10  za významného přispění z Fondu zaměstnavatele (FZ) a také možnost čerpání příjemných benefitů z nabídky FZ podle vlastní volby.

Zkuste uplatnit své dovednosti ve veřejné správě. Již nyní se na Vás těšíme!

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský jazyk, 
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost.

Další požadavky:

požadované vzdělání

vyšší odborné popř. úplné středoškolské s maturitou – ekonomického směru

požadované znalosti

dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet,  atd.), velkou výhodou je  znalost účetního SW GORDIC (GINIS). Dále požadujeme základní právní povědomí/orientaci a znalost Daňového řádu a zákonů souvisejících. Zkoušku zvláštní odborné způsobilosti na příslušném úseku lze složit i po nástupu. Praxe v oboru  či ve veřejné správě vítána.

další schopnosti

organizační a komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), pracovitost, přesnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita a korektnost.

 

Doložení případných referencí je vítáno.

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), 
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 31. 10. 2017  v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

 

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 

101 38 Praha 10

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení:  referent/ka pro správu poplatků z ubytovacích kapacit v Odboru ekonomickém ÚMČ Praha 10“.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

V Praze dne 9. 10. 2017

Ing. Martin Slavík

tajemník ÚMČ Praha 10

zasláno středa 11. října 2017, - Hynšt

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat