Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

Referent/ka oddělení kontrolních činností

Městská část Praha 10

zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem

vyhlašuje dne 13. 12. 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/ka oddělení kontrolních činností

v

 Odboru kontroly a komunikace ÚMČ Praha 10

sjednaný druh práce:

referent/ka oddělení kontrolních činností

s místem výkonu práce Praha

v platové třídě 9

 

Odbor kontroly a komunikace Úřadu městské části Praha 10 hledá nového kolegu či kolegyni na pracovní pozici referent/ka v oddělení kontrolních činností. Požadujeme zodpovědnost, loajalitu, příjemné vystupování, pečlivost a zájem o oblast kontroly. Preferujeme schopnost pracovat v kolektivu a dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu. Nabízíme dynamickou a rozmanitou náplň práce ve velmi přátelském a nekonfliktním odborném týmu.

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

a)fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,

b)občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský,

c)způsobilost k právním úkonům,

d)bezúhonnost

Další požadavky:

požadované vzdělání

vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní

zkouškou

požadovaný obor, zaměření

ekonomické

požadované znalosti

 

znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (lze složit i po nástupu). Praxe ve veřejné správě a znalost legislativy na úseku veřejnosprávní kontroly a účetních standardů výhodou

další dovednosti, schopnosti

dobré komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), příjemné a kultivované vystupování, pečlivost, zodpovědnost, ochota a schopnost učit se, psychická odolnost a schopnost týmové práce

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. 1. 2018  v podatelně ÚMČ Praha 10 – adresa:

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: referent/ka oddělení kontrolních činností v OKK ÚMČ Praha 10“

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

V Praze dne 12. 12. 2017

Ing. Martin Slavík

tajemník ÚMČ Praha 10

zasláno středa 13. prosince 2017, - Hynšt

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat