Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

vedoucí oddělení přípravy a realizace oprav a investic

 

 

 

OZNÁMENÍ  O VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ
 
Městská část Praha 10

zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem

vyhlašuje dne 16. 2. 2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

vedoucí oddělení přípravy a realizace oprav a investic

v Odboru majetkoprávním

ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

vedoucí oddělení přípravy a realizace oprav a investic

s místem výkonu práce Praha,

v platové třídě 11

 

Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového/novou člena/členku týmu na pozici vedoucí/ho oddělení přípravy a realizace  oprav a investic v Odboru majetkoprávním. Hledáme spolehlivou, zodpovědnou, nekonfliktní osobu se smyslem pro detail. Naší nové posile by měla být blízká práce v administrativě

(předchozí praxe v rámci územní samosprávy vítána) a samostatný, precizní výkon práce. Nového/novou člena/členku týmu čeká odborné zaškolení a práce v pohodovém kolektivu. Nabízíme rozmanitou práci, která nabízí možnost realizovat vzdělání a osobnost v mnoha oblastech veřejné správy. Náplní práce nového/nové kolegy/kolegyně bude především vedení malého týmu spolupracovníků, příprava podkladů pro jednání Rady a Zastupitelstva m. č. Praha 10, příprava návrhů dispozic s nemovitým majetkem svěřeným do správy m. č. Praha 10 atd. Nový/nová kolega/kolegyně by ideálně měl/a mít vzdělání technicko-ekonomického zaměření, měl/a by se orientovat v problematice oprav, údržby a investiční výstavby, katastru nemovitostí, měl/a by mít zevrubnou představu o soukromoprávních úkonech obce v samostatné působnosti. Orientace ve stavebním řízení vítána. Těšíme se na Váš zájem

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

a)fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,

b)občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský jazyk,

c)způsobilost k právním úkonům,

d)bezúhonnost

e)na funkci vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů, tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.

 

Další požadavky:

požadované vzdělání

vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

požadovaný obor, zaměření technický, ekonomický

požadované znalosti

  • výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • orientace v problematice nakládání s obecním majetkem - opravy, údržba a investiční výstavba, katastr nemovitostí,  včetně výborné znalosti příslušných právních předpisů
  • základní orientace v soukromoprávních úkonech MČ v samostatné působnosti
  • praxe v oboru výhodou

další dovednosti, schopnosti

řídící, organizační a komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost.

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

-jméno a příjmení, titul

-datum a místo narození

-státní příslušnost

-místo trvalého pobytu

-číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)

-datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

-strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností

-výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),

-ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

-ověřenou kopii lustračního osvědčení a čestné prohlášení ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb.

 

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 6. 3. 2018 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

 

 

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

 

Obálku označit slovy: Výběrové řízení: vedoucí oddělení přípravy a realizace oprav a investic v Odboru majetkoprávním ÚMČ Praha 10.

 

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

 

 

V Praze dne 12. 2. 2018

 

                                             

                       

                                                                                        Ing. Martin Slavík

                                                                                    tajemník ÚMČ Praha 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zasláno pátek 16. února 2018, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat