Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

Rozpočtář/ka a finanční referent/ka tvorby a financování rozpočtu v oddělení rozpočtu v Odboru ekonomickém

Městská část Praha 10

zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem

vyhlašuje dne 13. 4. 2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

rozpočtář/ka a finanční referent/ka tvorby a financování rozpočtu

v oddělení rozpočtu v Odboru ekonomickém  ÚMČ Praha 10

sjednaný druh práce:

rozpočtář/ka a finanční referent/ka tvorby a financování rozpočtu

s místem výkonu práce Praha,

v platové třídě 11

 

na dobu určitou (po dobu mateřské a rodičovské dovolené)

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský jazyk,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost.

Další požadavky:

požadované vzdělání

vysokoškolské vzdělání v magisterském, popř. bakalářském studijním programu zaměření – ekonomického směru 

požadované znalosti

dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet,  atd.), velkou výhodou je  znalost účetního SW GORDIC (GINIS). Dále požadujeme orientaci a znalost rozpočtové skladby územně samosprávního celku a základní orientaci v zákonných předpisech veřejné správy (obzvláště zákon č. 320/2001 Sb.) Praxe v oboru vítána.

další schopnosti

komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), schopnost jednat s lidmi, přesnost, pečlivost,  přizpůsobivost a korektnost.

Nabízíme:   

  • plat v 11. tarifní platové třídě podle vzdělání + osobní ohodnocení dle pracovního výkonu
  • dobrý pracovní kolektiv
  • stabilní pracovní prostředí
  • možnost stravování a zaměstnaneckých benefitů

 

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 2. 5. 2018  v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68,

101 38 Praha 10

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení:  rozpočtář/ka a finanční referent/ka tvorby a financování rozpočtu v OEK ÚMČ Praha 10.“

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

V Praze dne  12. 4. 2018

Ing. Martin Slavík

tajemník ÚMČ Praha 10

zasláno pátek 13. dubna 2018, - Hynšt

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat