Rada městské části Praha 10
schvaluje
na základě usnesení hodnotící komise ze dne 17. 4. 2018 na veřejnou zakázku zadávanou v užším řízení „Rekonstrukce objektu U Vršovického nádraží 30/30 na komunitní centrum Prahy 10“ výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky a výběr dodavatele Sdružení „Komunitní centrum Praha 10“, dle důvodové zprávy předloženého materiálu
II. ukládá
1. Ing. Kouckému, vedoucí OMP
1.1. podepsat smlouvu dle přílohy č. 7 předloženého materiálu na realizaci veřejné zakázky s dodavatelem vybraným dle bodu I. tohoto usnesení
Termín: 14. 7. 2018
- 2 -
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. místostarosta
Předkladatel: Ing. Pek, S.E., 1. místostarosta
Anotace: veřejné zakázky - soutěže a smlouvy o dílo
Provede: Ing. Koucký, ved. OMP
Na vědomí: -
Garant: Ing. Koucký, ved. OMP
Číslo tisku: P10-064790/2018
Zpět na začátek usnesení