Rada městské části Praha 10
schvaluje
časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2019 dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
II. ukládá
1. Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
1.1. časový harmonogram prací pro sestavení rozpočtu MČ Praha 10 na rok 2019 předat příslušným vedoucím odborů ÚMČ Praha 10
Termín: 30. 6. 2018
- 2 -
2. Ing. Rafflové, vedoucí OST
Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD
Ing. Kouckému, vedoucímu OMP
Mgr. Staňkovi, pověřenému ved. OBN
Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK
Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO
Mgr. Janků, pověřené ved. OKP
Ing. Floriánové, vedoucí OHS
Ing. Gombíkové, vedoucí OEK
při sestavování rozpočtu v rámci svého odvětví přesně dodržovat schválené termíny v souladu s časovým harmonogramem prací
Termín: dle časového harmonogramu prací
Kontrolní termín: 31. 12. 2018
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. místostarosta
- 3 -
Předkladatel: Ing. Novák, starosta
Anotace: rozpočet
Provede: Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Rafflová, ved. OST; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Koucký, ved. OMP; Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Bc. Petřík, ved. OSO; Mgr. Janků, pověřená ved. OKP; Ing. Floriánová, ved. OHS
Na vědomí: FiV
Garant: Ing. Gombíková, ved. OEK
Číslo tisku: P10-066503/2018
Zpět na začátek usnesení