Rada městské části Praha 10
bere na vědomí
průběh otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“ dle důvodové zprávy předloženého materiálu
souhlasí
s odmítnutím námitek proti vyloučení účastníků OFFICE-CENTRUM, s. r. o. a JANUS, spol. s r. o., dle § 242 odst. 2) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve smyslu důvodové zprávy předloženého materiálu
schvaluje
zrušení otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“ dle § 127 odst. 2 písm. h) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- 2 -
IV. ukládá
1. Mgr. Staňkovi, pověřenému ved. OBN
1.1. odeslat rozhodnutí o nevyhovění námitkám účastníků účastníkům OFFICE-CENTRUM, s. r. o. a JANUS, spol. s r. o.
Termín: 3. 7. 2018
1.2. podepsat zrušení otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“ dle bodu III. tohoto usnesení
Termín: 4. 7. 2018
2. Ing. Floriánové, vedoucí OHS
2.1. zajistit přípravu nového zadávacího řízení na zajištění kompletního tiskového řešení a předložit radě návrh na jeho vyhlášení
Termín: 12. 7. 2018
Ing. Vladimír N o v á k
starosta
Ing. Tomáš P e k, S.E.
1. místostarosta
- 3 -
Předkladatel: Mgr. Cabrnochová, uvolněná členka RMČ
Anotace: informatika; veřejné zakázky - soutěže a smlouvy o dílo
Provede: Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN; Ing. Floriánová, ved. OHS
Na vědomí: -
Garant: Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN
Číslo tisku: P10-070383/2018
Zpět na začátek usnesení