Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na jmenování členů Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (HIK) k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2018, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo příspěvková organizace, jejímž zřizovatelem je městská část Praha 10

Datum přijetí: 20.9.2018
Číslo jednání: 17
Číslo usnesení: 769

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

jmenuje

Ing. Janu Čunátovou předsedkyní Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 (dále jen HIK) pro období výkonu funkce od 24. 9. 2018 do 30. 6. 2019 za městskou část Praha 10

 

II.   schvaluje

Zdeňka Biskupa, vedoucího referátu komunikací odboru životního prostředí, dopravy a rozvoje, odd. státní správy - životní prostředí a doprava, do funkce výkonného tajemníka HIK a do funkcí členů HIK:

-    Bc. Venuši Líbalovou, vedoucí oddělení účetnictví odboru ekonomického

-    Ing. Zuzanu Vonšovskou, vedoucí referátu evidence majetku odboru ekonomického; v době nepřítomnosti výkonného tajemníka HIK jeho zastupováním v plném rozsahu

-    Ing. Miloslava Vrubela, referenta referátu výkonu vlastnických práv v oddělení koordinačních činností odboru majetkoprávního

-    Bc. Ilonu Bauerovou, referentku-ekonomku oddělení ekonomického odboru školství

-    Milenu Bláhovou, referentku-ekonomku, oddělení ekonomického odboru školství

-    Janu Brandejsovou, ekonomku odboru sociálního

-    Ing. Marka Neumana, referenta správy a provozu aplikací v oddělení e-Governmentu a ICT odboru hospodářské správy

 

v termínu od 24. 9. 2018 do 30. 6. 2019

- 2 -

 

 

III. ukládá

1. Ing. Slavíkovi, tajemníkovi

1.1.    jmenovat k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2018 Hlavní inventarizační komisi městské části Praha 10, dle bodu II. tohoto usnesení

 

Termín: 21. 9. 2018

 

2. Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD

              Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

              Ing. Kouckému, vedoucímu OMP

              Mgr. Mottlové, vedoucí OŠK

              Ing. Floriánové, vedoucí OHS

              Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise městské části Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

 

Termín: 30. 6. 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

starosta

 

 

 

 

 

Ing. Tomáš  P e k, S.E.

1. místostarosta

 

 

 

 

 

 

- 3 -

 

 

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Slavík, tajemník

Anotace:         funkce úřadu; hospodaření s obecním majetkem

Provede:          Ing. Slavík, tajemník; Bc. Pecánek, ved. OŽD; Ing. Gombíková, ved. OEK; Ing. Koucký, ved. OMP; Mgr. Mottlová, ved. OŠK; Ing. Floriánová, ved. OHS; Bc. Petřík, ved. OSO

Na vědomí:     p. Biskup, OŽD; Ing. Vonšovská, OEK

Garant:            Ing. Slavík, tajemník

Číslo tisku:      P10-096403/2018

 

Zpět na začátek usnesení