Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na zrušení otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“

Datum přijetí: 4.10.2018
Číslo jednání: 18
Číslo usnesení: 829

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

bere na vědomí

průběh otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“, dle důvodové zprávy předloženého materiálu

 

souhlasí

s odmítnutím námitek proti vyloučení účastníka JANUS, spol. s r. o., dle § 242 odst. 2 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve smyslu důvodové zprávy předloženého materiálu

 

schvaluje

zrušení otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“ dle § 127 odst. 2 písm. d) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve smyslu důvodové zprávy předloženého materiálu

 

IV. ukládá

1. Mgr. Staňkovi, pověřenému ved. OBN

1.1.    zajistit odeslání rozhodnutí o odmítnutí námitek účastníkovi dle bodu II. tohoto usnesení

 

Termín: 4. 10. 2018

- 2 -

 

 

1.2.    podepsat oznámení o zrušení otevřeného řízení na veřejnou zakázku „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“ dle bodu III. tohoto usnesení

 

Termín: 9. 10. 2018

 

2. Ing. Floriánové, vedoucí OHS

2.1.    zajistit revizi technické dokumentace veřejné zakázky „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“ za účelem získání nejvýhodnějšího kompletního tiskového řešení

 

Termín: 29. 10. 2018

 

ve spolupráci s OBN zajistit přípravu nového zadávacího řízení na zajištění kompletního tiskového řešení

 

Termín: 29. 10. 2018

 

2.3.    zajistit poskytování tiskových a reprografických služeb pro potřeby ÚMČ Praha 10 v potřebném rozsahu v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a interními předpisy m. č. Praha 10, do doby zahájení realizace veřejné zakázky „Zajištění kompletního tiskového řešení formou pronájmu, včetně servisních a materiálových služeb“

 

Kontrolní termín: 31. 1. 2019

 

3. Mgr. Cabrnochové, uvolněné člence RMČ

3.1.    předložit radě návrh na vyhlášení nového zadávacího řízení na zajištění kompletního tiskového řešení

 

Termín: 1. 11. 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

starosta

 

 

- 3 -

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Tomáš  P e k, S.E.

1. místostarosta

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Mgr. Cabrnochová, uvolněná členka RMČ

Anotace:         funkce úřadu; informatika

Provede:          Mgr. Staněk, pověřený ved. OBN; Ing. Floriánová, ved. OHS; Mgr. Cabrnochová, uvolněná členka RMČ

Na vědomí:     -

Garant:            Ing. Floriánová, ved. OHS

Číslo tisku:      P10-104385/2018

 

Zpět na začátek usnesení