Aktuality

Informace pro občany

V souvislosti s novelou zákona o občanských průkazech a zákona o cestovních dokladech bude ve dnech 24. prosince 2015 až 31. prosince 2015 odstávka systému pro nabírání žádostí o vydání občanských průkazů a cestovních dokladů a jejich předávání.

Informace pro občany

Důvodem tohoto přerušení jsou technické úpravy, které vyžadují odstávku systému.

Podávat žádosti o vydání občanského průkazu a cestovního pasu a předávat vyrobené doklady bude možné na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností, v hlavním městě Praze na úřadech městských částí (tedy i na Úřadu městské části Prahy 10), nejpozději do 23. prosince 2015 včetně.

V době odstávky systému bude možné požádat o vydání občanského průkazu bez strojově čitelných údajů s dobou platnosti 1 měsíc, za jehož vydání nebude vybírán správní poplatek.  

Úřad městské části Prahy 10 upozorňuje občany, kterým končí platnost občanského průkazu v roce 2015 nebo v lednu 2016, aby si o nový doklad požádali co nejdříve (pro vydání nového dokladu je ze zákona lhůta 30 dní).

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Rodiče mohou po dobu nutnou k vyřízení svých záležitostí přenechat děti ve věku od 3 do 10 let v dětském koutku, který najdete v přízemí budovy C.

Otevírací doba:
PO a ST: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
ÚT a ČT: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 14.30
PÁ: zavřeno

Licence Creative Commons © 2013-2019 MČ Praha 10